cursussen

CEen cursus gaat door bij voldoende deelnemers. Betaling geschiedt op de eerste les bij de docent. Voor cursussen kunt u zich opgeven door een mail te sturen naar info@duinkijker.nl

Mindfull Walking

(4 lessen voor € 35,-)

Maandag 19.30 – 20.30 uur  (2,9,16,23 sept)    

Combinatie van wandelen, mindfulness en  ademhalingstechnieken met volle aandacht voor de natuur en jezelf. Met Sam Pitzalis van Keep Alive Walks. Les 1: bewuste houding onderlichaam, les 2: ademhaling, les 3: bewuste houding bovenlichaam, les 4: speels gevoel versus verstand

Mindfull Running

(4 lessen voor € 35,-)

Maandag 20.45 – 21.45 uur (2,9,16,23 sept)

Combinatie van hardlopen, mindfulness en ademhalingstechnieken. Met Sam Pitzalis van Keep Alive Walks. Les 1: bewuste houding onderlichaam, les 2: ademhaling, les 3: bewuste houding bovenlichaam, les 4: speels gevoel versus verstand

Stoelyoga

(4 lessen voor € 35,-)

Dinsdag 11.00 – 12.00 uur (3,10,17,24 september)

Fysieke en mentale ondersteuning om in beweging te komen en te blijven met aangepaste oefeningen.

Mentale Vitaliteit

Een mentale APK is een reset voor je brein. Een algemene periodieke keuring om je mentale vitaliteit te optimaliseren. Een APK voor de auto is heel normaal. Een keer per jaar laat je checken of alles nog veilig is en naar behoren functioneert. Maar voor ons brein hebben we deze gewoonte (nog) niet.

Een mentale APK reset je stress-systeem. Je geeft aan welke gedachten, gevoelens, plaatjes en geluiden jouw bezig houden op een negatieve manier. Door het nauwkeurig stellen van vragen, een optimale focus en de kracht van jouw fantasie ruim je alle nare belevingen op en voel je je als het ware gereset.  Hierdoor krijg je meer rust, ontspanning en overzicht en maak je gemakkelijker keuzes die goed voor je zijn.

Omdat de oorzaken van de stress, pijn of angst zijn aangepakt kun je echt loslaten en opnieuw beginnen. Je legt als het ware nieuwe positieve hersenverbindingen aan die de oude negatieve gaan vervangen.

Ben je toe aan een mentale APK. Het is life-changing.

Boek hier een volledige sessie van 60 minuten of doe een ervaringscoaching van 15 minuten om te kijken of het wat voor jou is.

Hieronder een aantal voorbeelden waarvoor een mentale APK, een reset voor je brein, goed is toe te passen:

  • stress
  • burn-out
  • onzekerheid
  • slapeloosheid
  • piekeren
  • rouw
  • Hoogbegaafdheid
  • Hoogsensitiviteit
  • ADHD
  • Angsten
  • tics
  • stotteren
  • fantoompijn
  • tinnitus (oorsuizen)
  • Volle hoofden
  • Trauma’s
  • Post traumatisch stress syndroom
  • Psycho-somatische klachten (SOLK)
  • depressie

Aanmelden via info@duinkijker.nl.                      

Maike van der Zwart, MatriXpoint Haaglanden 06-20113431